Vznetové motory Volvo s mimoriadne širokým rozsahom krútiacich momentov

Pozrite sa na naše krivky

Výborný krútiaci moment pri nízkych otáčkach. Mimoriadne široký rozsah krútiacich momentov. Maximálny krútiaci moment sa stretáva s maximálnym výkonom. Porovnajte naše krivky krútiaceho momentu a uvidíte ten rozdiel. Vstúpte do kabíny a pocítite to sami – neuveriteľná akcelerácia, bezkonkurenčná ťažná sila a hospodárna jazda plná pôžitku pri nižšej rýchlosti.

Hospodárne vznetové motory Volvo

Zabudovaná úspora paliva

Optimalizovaná geometria spaľovacej komory. Rýchle a presné vstrekovanie riadené systémom EMS. Vysoká kvalita vstrekovaného paliva. Mohli by sme pokračovať vo vymenovávaní toho, prečo sú naše motory také úsporné. Dôležitejší je však ich vplyv na vaše finančné výsledky. A na životné prostredie.

Patentovaná motorová brzda VEB+ od spoločnosti Volvo

Motorová brzda Volvo: VEB a VEB+ – Výkon brzdy až 375 kW

Naša patentovaná motorová brzda VEB+ používa jedinečnú konštrukciu vačkového hriadeľa na absorbovanie až 375 kW (510 koní) s motorom D13. S motorom D11 dokáže motorová brzda Volvo (VEB) absorbovať až 290 kW. V kombinácii s naším prevodovým systémom I-Shift a inteligentným tempomatom môžete pri strmom a náročnom klesaní jazdiť bezpečnejšie a oveľa úspornejšie.

Čistejšie, ekologickejšie motory

Naše motory spĺňajúce požiadavky normy Euro 6 predstavujú obrovský krok v rámci prechodu na ekologickejšiu dopravu a nižší vplyv na životné prostredie. V oblasti výkonu a úspory paliva sa vyrovnajú našim modelom Euro 5, no majú o polovicu nižšiu hladinu emisií pevných častíc a emisie oxidov dusíka sme zredukovali o takmer 80 %. 

Naše riešenie pre splnenie normy Euro 6: prehľad

Ako funguje naše riešenie pre splnenie normy Euro 6

1. Motor
Nové komponenty motora zlepšujú prietok výfukových plynov a zabezpečujú, aby sa dostali do systému dočisťovania v optimálnej teplote.

2. Siedmy vstrekovač
Na riadenie teploty katalyzátora DOC sa využíva zvláštny vstrekovač nafty, ktorý zabezpečuje aj efektívne fungovanie filtra pevných častíc (DPF) a katalytickej redukcie SCR.

3. Dieselový oxidačný katalyzátor (DOC)
DOC produkuje NO2 potrebný na to, aby DPF mohol účinne spáliť častice. V studených podmienkach tiež poskytuje teplo potrebné na regeneráciu.

4. Dieselový filter pevných častíc (DPF)
Filter zachytáva pevné častice (PM) a ukladá ich, kým sa nespália počas regenerácie. Regenerácia je automatická, bez potreby zásahu vodiča.

5. Selektívna katalytická redukcia (SCR)
V zmiešavacej zóne sa výfukové plyny zmiešajú s roztokom AdBlue. V katalyzátore sa oxidy dusíka (NO2) menia na neškodný plynný dusík a vodnú paru.

6. Redukčný katalyzátor (ASC)
Posledný krok predtým, než výfukové plyny opustia potrubie, v ktorom sa odstránia prípadné zvyšky amoniaku (NH3).

Volvo FMX s ôsmimi rôznymi výkonmi

Vyberte si výkon

Vyberte si z ôsmich rôznych výkonov: Ponúkame štyri 11-litrové (D11) a štyri 13-litrové (D13) motory.

Vyhľadajte vášho miestneho predajcu

Zažite tú silu

Navštívte vášho miestneho predajcu spoločnosti Volvo Trucks a presvedčte sa sami o výkone a efektívnosti našich motorov.

Vyhľadajte vášho miestneho predajcu