Nízky |
pribl. 880 mm |
Stredný |
pribl. 950 mm |
Vysoký |
pribl. 1050 mm |
Vzduchové | Parabolické | |
---|---|---|
Nízky | 7.1/7.5/8 | 9 |
Stredný | 7.1/7.5/8 | 9 |
Vysoký | 7.1/7.5/8 | 9 |
Typ |
Nápravy |
Odpruženie |
Zaťaženie nápravy/podvozka |
Redukčný prevod |
Tlačené/vlečené nápravy |
---|---|---|---|---|---|
Jednoduchá |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Parabolické/ |
13 t |
Jednoduchý/redukčný prevod v kolese |
|
RAD-KR |
4x2 |
Vzduchové |
13 t |
Jednoduchý/redukčný prevod v kolese |
|
Dvojnáprava |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Vzduchové |
19/20 t |
Jednoduchý/redukčný prevod v kolese |
Vlečená náprava (pevná/riadená) |
RADD-BR |
6x4 |
Parabolické |
23 t |
Jednoduchý/redukčný prevod v kolese |
|
Ťažné zariadenia
K dispozícii sú ťažné zariadenia na pripojenie prívesov.
Palivové nádrže
Palivové nádrže môžu byť vyrobené z plastu, ocele alebo hliníka. Objemy sa pohybujú od 160 do 630 litrov. Nádrže v tvare písmena D sa dodávajú v dvoch výškach – 560 a 710 mm.
Nádrže AdBlue
Plast, objem je 32 litrov. Čerpadlo AdBlue je zabudované do modulu nádrže AdBlue.
Predné nápravy
Zaťaženie prednej nápravy sa pohybuje v rozmedzí 7,1 až 9 ton.
Vlečené nápravy
V ponuke je viac konfigurácií – pevné s jednoduchou alebo dvojitou montážou kolies alebo aktívnym riadením. Zaťaženie nápravy: 6,7, 7,1, 7,5 alebo 10,5 ton.
Pohon | Podvozok | Odpruženie | Výška rámu | Výška 5W* | Pneumatiky | Min. výška spájacích zariadení** | Menovitá svetlá výška** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Stredný | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22,5" | 992 | 1097 | |
Stredný | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22,5" | 1103 | 1208 | |
Stredný | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Stredný | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Stredný | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22,5" | 1063 | 1168 | |
Stredný | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Približné výšky.
Rad otvorov v ráme pre nadstavbu
Horný rad otvorov je vyhradený pre montáž nadstavby. Všetky držiaky v hornom rade otvorov majú odsadenie a 8-milimetrovú rozperu. V hornej rade otvorov nie sú použité žiadne nity.
Príprava pre hydraulickú ruku
Výstužné platne na podvozku sa dajú namontovať už vo výrobe.
Súprava na prípravu na hydraulickú ruku
Výstužné platne na podvozku sa dajú namontovať už vo výrobe. Skriňa akumulátora sa presunula dozadu a upevňovacie platne sú namontované za kabínou, na každej strane podvozka. Súprava na elektrickú prípravu – ELCRANE – je súčasťou balenia.
Točnice
K dispozícii sú točnice s profilmi v tvare L podľa normy ISO montované v rôznych výškach, čo ponúka zaujímavú voľnosť výberu. Točnica namontovaná na prírube je variantom s nízkou hmotnosťou, pretože nevyžaduje montážnu platňu. Výška točnice nad podvozkom je približne od 150 mm. Zabudovaný indikátor mazania a pripojenia prívesu je pre špecifické varianty v ponuke ako voliteľná výbava.
EBS (Elektronicky riadený brzdový systém) ponúka vynikajúcu odozvu, výkon a reakciu pri brzdení, ako aj prístup k mnohým praktickým funkciám. Inovujte váš brzdový systém pridaním balíka EBS Medium alebo dodatočnou voliteľnou výbavou. EBS je štandardom vo všetkých verziách.
EBS stredný
Okrem prvkov štandardného balíka EBS sa v balíku EBS stredný nachádzajú nasledujúce prvky:
Pomoc pri rozjazde do kopca
Brzdy sa uvoľnia, až keď motor dosiahne dostatočný krútiaci moment na rozjazd vozidla.
Elektronické riadenie stability (ESC)
Systém stabilizácie bŕzd aktivuje samostatne brzdy na každom kolese, a tak poskytuje stabilitu celej súprave a minimalizuje jej vybočenie, prevrátenie a výkyvy návesu. Systém ESC spĺňa právne predpisy elektronického riadenia stability vozidla a je dostupný pre 2- a 3-nápravové vozidlá.
Hydraulický retardér
Hydraulický retardér pre prevodovku AL306. Kompaktný integrovaný hydraulický retardér je namontovaný na prevodovke a ponúka spomalenie krútiaceho momentu pri brzdení 1 490 Nm.