Vznetové motory Volvo s vynikajúcimi krivkami krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach

Pozrite sa na naše krivky

Výborný krútiaci moment pri nízkych otáčkach. Mimoriadne široký rozsah krútiacich momentov. Maximálny krútiaci moment sa stretáva s maximálnym výkonom. Porovnajte naše krivky krútiaceho momentu a uvidíte ten rozdiel. Vstúpte do kabíny a pocítite to sami – neuveriteľná akcelerácia, bezkonkurenčná ťažná sila a hospodárna jazda plná pôžitku pri nižšej rýchlosti.

Nižšie emisie, rovnaká úspora paliva

Zabudovaná úspora paliva a nižší vplyv na životné prostredie

Zvýšený kompresný pomer pre motory s výkonmi 420 a 460 koní. Nové optimalizované turbodúchadlo pre motor s výkonom 500 koní. Vstrekovanie s technológiou common rail a vyladený softvér pre najlepšie ovládanie motora: navyše s nižším vnútorným trením. Všetko bolo vyvinuté s cieľom optimalizovať úsporu paliva a zaistiť lepší krútiaci moment motora a jeho reakciu pri nízkych otáčkach. Má to veľký vplyv na vaše finančné výsledky.
A na životné prostredie.

Motorová brzda VEB+ s jedinečnou konštrukciou vačkového hriadeľa

Volvo motorová brzda: VEB a VEB+
Výkon až 510 koní

Naša patentovaná motorová brzda VEB+ používa jedinečnú konštrukciu vačkového hriadeľa na absorbovanie až 375 kW (510 koní) s motorom D13.
S motorom D11 dokáže Volvo motorová brzda (VEB) absorbovať až 290 kW.
V kombinácii s naším prevodovým systémom I-Shift a inteligentným tempomatom môžete udržiavať vysokú priemernú rýchlosť bez toho, aby sa znížila bezpečnosť alebo palivová hospodárnosť.

Čistejšie, ekologickejšie motory

Vďaka motorom Euro 6 sme urobili ďalší krok v rámci prechodu na ekologickejšiu dopravu s nižším vplyvom na životné prostredie. Pocítite zlepšenie krútiaceho momentu a vyššiu úsporu paliva. Navyše sme znížili hladinu emisií pevných častíc o polovicu a emisie oxidov dusíka sme zredukovali o takmer 80 % v porovnaní s verziou Euro 5.

Naše riešenie pre splnenie normy Euro 6: prehľad

Ako to funguje
Naše riešenie pre splnenie normy Euro 6

1. Motor
Nové komponenty motora zlepšujú prietok výfukových plynov a zabezpečujú, aby sa dostali do systému dočisťovania v optimálnej teplote.

2. Siedmy vstrekovač
(nie je potrebný pri motoroch D11K a D13K420)
Zvláštny vstrekovač nafty, ktorý sa používa na riadenie teploty katalyzátora DOC a zabezpečuje aj efektívne fungovanie filtra pevných častíc (DPF)
a katalytickej redukcie SCR.

3. Dieselový oxidačný katalyzátor (DOC)
DOC produkuje NO2 potrebný na to, aby mohol dieselový filter pevných častíc účinne spáliť častice. V studených podmienkach tiež poskytuje teplo potrebné na regeneráciu.

4. Dieselový filter pevných častíc (DPF)
Filter zachytáva pevné častice (PM) a ukladá ich, kým sa nespália počas regenerácie. Regenerácia je automatická, bez potreby zásahu vodiča.

5. Selektívna katalytická redukcia (SCR)
V zmiešavacej zóne sa výfukové plyny zmiešajú s roztokom AdBlue. V katalyzátore sa oxidy dusíka (NO2) menia na neškodný plynný dusík a vodnú paru.

6. Redukčný katalyzátor (ASC)
Posledný krok predtým, než výfukové plyny opustia potrubie, v ktorom sa odstránia prípadné zvyšky amoniaku (NH3).

Motory D11 a D13 s výkonmi od 330 k do 500 k

Vyberte si výkon

Vyberte si zo siedmich rôznych výkonov: Ponúkame štyri 11-litrové (D11) a tri 13-litrové (D13) motory.

Vyhľadajte vášho miestneho predajcu

Zažite tú silu

Navštívte vášho predajcu spoločnosti Volvo Trucks a presvedčte sa sami o výkone a efektívnosti našich motorov.

Vyhľadajte vášho predajcu