Jednoduchá aktivita, ktorá ukazuje, ako zvýšiť bezpečnosť v interakcii medzi cyklistami a vodičmi nákladných vozidiel.
Bezpečnosť patrí už od začiatku medzi priority spoločnosti Volvo Trucks. Prostredníctvom nášho výskumu a analýz sme zistili, že za väčšinou dopravných nehôd stojí ľudský faktor. Hoci vyvíjame mnoho inovatívnych bezpečnostných funkcií pre naše výrobky, chceme urobiť ešte viac.
Naším cieľom je zvýšiť povedomie ľudí o tom, ako je dôležité byť v prevádzke videný. Kampaň sa zameriava na situácie s účasťou cyklistov a iných účastníkov cestnej premávky a znázorňuje, ako zvýšiť bezpečnosť v interakcii medzi cyklistami a vodičmi nákladných vozidiel.
Vzdelávacie materiály sú zdarma a dostupné pre každého. Učitelia môžu napríklad začleniť cvičenia do výučby žiakov a vedúci pracovníci ich môžu využiť ako pracovnú aktivitu.
Inšpiratívne materiály kampane Vidieť a byť videný sa skladá z návodu pre školiteľa, prezentácie PowerPoint a návodu na bezpečné vykonávanie cvičenia s účasťou nákladného vozidla.
Po dokončení aktivít sa odporúča rozdať darčekové predmety, ako sú napríklad reflexné vesty, pre ďalšiu podporu bezpečnosti na cestách.