Značka sa tak zaradila do elitnej skupiny, ktorá predstavuje vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnôt. Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality a utvrdením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje odborná porota Brand Council na základe informácií poskytnutých renomovanou spoločnosťou BISNODE. Členmi Brand Council sú najuznávanejší odborníci z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu a médií a tí hodnotia značkou podľa vopred definovaných kritérií, akými sú známosť, budovanie značky, inovácie či prestíž.
"Ocenenie Superbrands sme získali viackrát po sebe a to je znakom, že zákazníci nás vnímajú ako stabilného obchodného partnera a naše produkty hodnotia ako pokrokové a špičkové. Minulý rok sme oslávili 20-ročné pôsobenie na Slovensku a sme nemierne radi, že máme veľa zákazníkov, ktorí s nami rástli počas celého tohto obdobia. Rovnako je pre náš tím ľudí zaväzujúce v tomto smere neustále pokračovať a byť k našim zákazníkom ešte bližšie," povedal Ing. Leonard Toček, generálny riaditeľ Volvo Group Slovakia.