Poruchy a núdzové opravy znižujú vašu prevádzkyschopnosť a prichádzate tak o príjmy. Aktívnym plánovaním servisu a preventívnou údržbou môžete týmto starostiam predísť. Plánovať sa naozaj vyplatí. Výhodou je, že to urobíme za vás. Servisný plán je vytvorený špeciálne podľa potrieb vášho vozidla a podnikania. Termín servisných návštev budete poznať vopred, takže vás nebudú čakať neplánované odstávky a budete sa môcť spoľahnúť na optimálnu prevádzkyschopnosť vozidla. A to všetko úplne zadarmo.
Servisná zmluva Volvo Uptime Care predstavuje optimalizovaný servisný plán na základe skutočného využívania vozidla. Vďaka zabudovanej konektivite dokáže monitorovať vaše nákladné vozidlo a zaistiť správny typ servisu v správny čas. Návštevy dielne je možné plánovať efektívnejšie a zaručiť, že potrebné diely budú vždy k dispozícii. Všetko preto, aby bolo vaše vozidlo na ceste a pripravené na prácu.
Krok 1: Vstupné informácie
Bezplatná konzultácia na tému servisného plánu začína vložením vstupných informácií do nášho systému - presná špecifikácia vozidla, typ jeho využitia, počet ročne najazdených kilometrov a ďalšie podrobnosti o vašej činnosti.
Krok 2: Výber najvhodnejšieho variantu
Po odskúšaní vplyvu rôznych servisných intervalov na prevádzkyschopnosť vášho vozidla vyberieme najoptimálnejšiu úroveň údržby.
Krok 3: Vypracovanie plánu
Vaše údaje použijeme na vytvorenie individuálneho servisného plánu s časovým rozvrhom servisu a rozpisom oblastí, ktorým treba venovať pozornosť, aby ste vždy vedeli, na čo sa máte pripraviť.
Krok 4: Poskytovanie servisu
Pred termínom naplánovaného servisu vás budeme včas kontaktovať, aby ste mohli dobu strávenú v servise zohľadniť pri plánovaní práce.
Krok 5: Doladenie plánu
Po každej návšteve dielne preskúmame potreby vášho vozidla a optimalizujeme jeho plán, aby ste zo svojho vozidla alebo vozidlového parku vždy dostali maximum.