Uzavretím servisnej zmluvy Volvo Gold pre elektrické nákladné vozidlá môžete s kľudom a istotou prejsť na elektrický pohon, pretože viete, že zmluva sa vzťahuje na celé vozidlo. Ponúka vám prístup ku všetkému, čo potrebujete, aby ste minimalizovali riziko akýchkoľvek neplánovaných zastávok.
Servisná zmluva Volvo Gold Electric pokrýva preventívnu údržbu, opravy, výmenu batérií a ďalšie dôležité prvky. Zahŕňa aj služby spoločnosti Volvo pre zaistenie prevádzkyschopnosti, vrátane monitorovania stavu batérií. To umožňuje našim servisom konať proaktívne a riešiť potenciálne problémy skôr, ako nastanú.
Naši preškolení a certifikovaní technici používajú iba originálne náhradné diely Volvo a majú prístup ku všetkým špecializovaným zariadeniam, diagnostickým nástrojom a databázovým systémom potrebným k udržaniu špičkového výkonu vášho nákladného vozidla.
Preventívna údržba, monitorovanie na diaľku a opravy nákladného vozidla vám ponúkajú prehľad o presných mesačných nákladoch na vaše nákladné vozidlo. A čo to prinesie vám? Vlastníctvo bez starostí a viac času na vaše podnikanie.
Monitorovanie v reálnom čase využíva pokročilú telematiku a konektivitu na monitorovanie zásadne dôležitých komponentov vášho nákladného vozidla. Analýzou týchto dát na diaľku dokážeme predvídať, kedy dôjde k poruche, a prijať okamžité opatrenia, aby sme tomu zabránili. Zahrnuté v servisnej zmluve Volvo Gold.
Monitorovanie v reálnom čase (leták na stiahnutie)
Odťahová asistenčná služba Volvo pokryje náklady na odťah, kedykoľvek je to potrebné. Táto rozšírená služba pridáva ďalšiu ochranu, vrátane núdzového naštartovania, dodávky paliva, atď.
V prípade neplánovaného prerušenia jazdy vám umožníme, aby ste čo najskôr pokračovali v ceste. Ak oznámite zastávku asistenčnej službe Volvo Action Service, časovač sa spustí. Ak to potrvá dlhšie ako 4 hodiny, poskytneme vám finančnú kompenzáciu. 4-hodinový záväzok je v servisnej zmluve Volvo Gold voliteľnou možnosťou.
Viac o službe 4-hodinový záväzok (leták na stiahnutie)